What the f**k...

Fräs... det är nån som längt en massa grus i ögonen på mig... å inga tändstickor har jag för att hålla dom öppna.. nå nedräkningen har börjat.. förhoppningsvis 3 timmar kvar tills jag får åka hem  =)


Beror ju på men det samarbetade ju igår med tigger så varför skulle de inte funka idag.. =)
Men tekniska saker ska man inte lita på för mycke.. dom arbetar emot en när man minst anar det...


Nå tigger ringde just å surra lite skit så jag fick tillbax lite energi.. sen så har ju traktorfia varit toksocial med mig idag så jag har bra med java i blodomloppet.. =)

Å gumman.. gjorde ingen kupp mot din lilla gula.. det löste sig ändå.. berättar på måndag när vi har 08:30 kaffet.. =)


55 minuter kvar  till kabooomm... men med min tur så blir det väl försenat.. har hänt varje gång jag jobbat senaste månaderna.. =)


Hoppas inte.. för det kan verkligen dra ut på tiden.. =)




Få se om vi åker till stugan när jag kommer hem eller om vi far dit imorgon.. =)

Dom har ju lovat kanonväder imorgon... lr kanonväder för att vara här å i slutet av augusti.. bara passa på att njuta så länge man kan.. snart är ju den vita förbannades nederbörden tillbaka..

nej ska ta å ställa mig ute å bättre på lungorna lite.. så kanske man blir lite piggare oxå..


till  later suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!