suck...

Såja.. mindre än halva tiden kvar.. sen hem...

Tigger du är välrdens bästa... tusen tack för att du finns i mitt liv..


" The wounderful thing about tiggers is that she´s the only one"


Så nu har vi fått det bort från hjärtat..

Känns så kul å åka hem.... måste tvätta.. sad but true... så det får jag roa mig med resten av kvällen..

blir väl tvätt varvat med buffy =) hi hi.. jg är inte alls duktig på att snöa in på serier när jag väl börjar.. men snart är det september och då börjar allt i gen i usa.. can´t wait..


Nej ska fortsätta här..

återkommer suckers
Tigger » 2009-08-23 | 21:02:47
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Men snuttan då =) Inget att tacka för! Studsig för att du finns i mitt ju =) Hur skulle vi annars klara oss, jag & Diezel? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!