skönt...

Oppss. råka somna en liten stund i soffan efter maten.. vilddjuren ligger oxå ner å gnager på varsitt grisöra.. Jepps tigger. jag skämmer bort din hund  =) And he loves it!!!! Han ligger i soffan oxå bara så du vet.. hi hi..

Dom har varit som två små änglar idag.. börjar ana oråd..

Nå ska ta å masa mig ut med dom en sväng så dom får springa av sig lite.. =)

Nu har ju regnandet tagit ett break. =)

Skulle så fint kolla film idag men den jag ville se var uthyrd på alla jävla ställen i den här byn.. nå får väl ta det nån dag till veckan...

På måndag så har jag 2 dater.. en med tigger som innefattar toat och hår.. =) nå så en med konfettie med tillhörande mamma.. vi ska gå och shoppa lite.. lika bra att börja skämma bort henne nu...


Nu kommer sambo hem

Nice life suckers..
Tigger » 2009-08-30 | 19:19:58
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Hos er sätter ni reglerna, så det är lugnt gumzan! =) Ni rockar! =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!