sista dagen...

Ja då har man förbrukat den sista dagen på sin semester..... har hunnit vara å fika med tigger och ior sen så fluffa jag runt med lilleskutt ett tag på olika äventyr för att avsluta hemma hos mig och dricka java och fixa hennes naglar.. =)

sen har jag å sambo varit på skräp & stök affären.. =) var även ut med mat leverans och red bull förråd åt tigger som kämpar på i alfa och beta.. till sitt sällskap har en totalt uttråkad och icke frivillig diezel =)

har även varit förbi traktorfia en sväng och druckit kaffe.. kul kul.. =)

vi hade djupa buffy samtal och åt jättegoda kärleksmums.. =)  å självklart rökte vi på tok för många cigg helt i det sociala tecknet.. hi hi...


sitter nuå söker en badkarspropp.. finns fasiken inte att få tag på i denna stad.. (hmm by) men jag hittade en jätte söt..

Mr suicide heter den.. duger väl bra att guppa omkring i badtunnan...


skulle ju så fint tvätta idag men det har jag tokförträngt från min blonda hjärna.. suck.. så får fint göra det på fredag... =)


nej nu tappa jag lusten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!