OOOppppsssss...

ursäkta frånvaro på 2 dygn... men har inte hänt dessto mer spännande saker..

Helgen har gått i jobbandets tecken.. men nu är det fan bara 2 dagar kvar till jag får smester.. gissa om dessa dagar kommer snigla sig fram...

Har faktiskt blivit lite sugen att åka längre bort än stugan..men allt känns så himla besvärligt... så stugan lilla får fasiken duga..

har ju en hel del att greja på med där.. tänkte kolla hur gröna jag kan få mina fingrar.. å lägga ner lite energi på vår trädgård... å i stugan kan man grilla.. å me like food.. =)


jaha.. är ju då åter på månbasen.. medeltempen håller i sig på tokvarmt.. sen är det läskigt kvavt oxå.. men men det är sommar så får väl helt enkelt gilla läget... det är det som är så underbart med norrland (lr ödemarken) här är det antingen av lr på.. säger som jjag sagt tidigare.. får skylla mig själv som bosatt mig 10 mil norr om polcirkeln.. visst det har sina fördelar att bo här oxå.. =) 


Ska faktiskt smita iväg och dra en solning idag efter jobbet.. lättare att få färg så 0ch jag har fan inte humor till att ligga still längre än en kvar.. =)


Nä ska ta å förflytta mig ner till beta..


på återseénde suckers..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!