Noll inspiration...

men blä.. känner mig verkligen blond och tom i bollen idag,.. Inge kulhar väl hänt heller.. gårdag bara sprang förbi.. riktigt kul å gästspela på råtthålet.. fast  kan ju ha å göra med vem som jag jobba med.. =)

Nå kvällen tog jag det bara lungt.. tog mig i säng i vettig tid för en gångs skull... vilket resulteradei att jag var toktrött i morse. nå nå imorgon behöver jag inte kliva upp kl 4.. =)

Ska idag iväg och slite på råtthålet igen.. alltid kul med lite extra pengar. =)

Betalade räkningarna igår och bev genast deprimerad.. tänk om det kunna komma in lika fort på kontot som det for ut.. tror jag ska bli mångmiljonär när jag blir stor =)

Nä sitter nu å väntar på att kaffet ska bli klart och att tigger ska komma instudsande på månbasen =)

orka...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!