Men suck..

Död åt phonehouse... dom idioterna har telefontrackat mig hela dagen nu.. sist dom ringde för ca 1 år sedan så sa jag att jag är inte intresserad på en fläck av vad dom har att erbjuda och jag har skyddat nummer så dom ska fan inte ens komma åt det för sina försäljningsideér.. morr...

Vänta bara tills dom ringer när jag inte är på jobbet.. ska sitta å ladda nu så dom får ett fint vulkanutbrott av blondinens vrede... hi hi




 Är verkligen en working girl idag... 16 timmar.. duktiga lilla jag.. mycke pengar till lilla jag =)
Mer har lilla jag å slösa på hawaii lr i LA.. =)


nej kanske man skulle ta å försöka få i sig lite mat.. behövs om man ska funka resten av dagen oxå...

Fick ju en fantastisk lång sömn inatt på 3 timmar ungefär... gick å la mig tidigt .. men inte fan kunnde jag somna.. typiskt när man vet att man måste sova... å för att göra allt mycke bättre så vaknade jag 13 minuter innan klockan skulle ringa..det är fan inte kul när klockan ringer 04:15... suck.. jag mot världen som vanligt.. =)


Nix. såjnes suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!