man kan bli sur för lite..

och nu tänker jag sura.. hittar fasiken inte nåt vardagsrums bord som faller mig i smaken.. suck.. ska det vara så himla svårt.

har en viss bild i mitt huvud om hur jag vill ha det.. men att hitta något sånt blir svårt.. morr. hittade ett jättefint annorlunda bord tidigare i sommras men hittar fasiken inte tillbaka till den sidan nu.. fräs!!!!

sitter ute på alfa och har gjort bort det som fanns.. väntar på att få åka hem och byta kläder sen vidare till råtthålet och slita lite till.. fast tiden lär nog gå fort där.. =)

Sen blir det 3 dagar ledigt.. så skönt.. hinner jag packa lite.. skit trist men måste göras.. men samtidigt skönt.. kan vi passa på att rensa lite =)

Sen är det helrenovering av trasslis som gäller.. hon behöver ett bad och en ordentlg genomkammning.. ska trimma ansiktet på henne oxå.. hon börjar bli långhårig.. =)

Ska försöka ta mig iväg och vara lite social oxå.. det är på tiden.. har inte hunnit träffa vissa av mina pärlor på jätte länge.. å jag saknar dom.. bara så ni vet!!!

Rökpaus!!!



Är fortfarande trött som en liten gnu... fast jag tjuvsov igår på kvällen.. suck.. fast kan ha å göra med att jag lekt arbetsnarkoman någr dagar nu.. men men ibland så måste man och det är inga problem ifall man vet att man får vila och ladda batterierna sen.. =)

Nå kanske man skulle ta å börja avrunda lite.. ska ringa tigger..


tudelu suckers
Catja » 2009-08-30 | 17:41:09
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Jag veeet! Tvrumsbord ät svinsvårt att hitta! Jag har sökt också hur länge som helst men icke. Nu har vårat dessutom gått sönder men ändå hittar jag inget jag gillar..... Varför ska just det va så svårt?? Jag har då ingen aning om vad jag skulle vilja ha heller..... Man kanske ska komma på nån alternativ lösning ist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!