jaha ja..

Jepps då var det fredag igen.. fast denna helg är det ju jobb som gäller så då kunde det lika gärna varit tisdag i dag. =)

fast imorgon blir rolig.. då bär det av till ikea.. kolla in kök irl.. =)  Sen blir det lite tjejmys med mat på kvällen. ska ha lilla diezel under mina vingar.. så kul.. =) Han å trasslis roar varann så bra.. 

Har just anlänt till beta och har tror jag fasiken den mänskliga rasen dött ut och ersatts med granar och tallar.. boring!!!!! fast fredagar brukar vara lugna.. dom flesta tar helg på torsdagar..

Nå söndag blir det mindre svenssonliv.. först månbasen å sen råtthålet.. fast det är kul å gästspela ibland.. =)

PÅ måndag lr tisdag blir att fixa till frillan igen.. hoppas bara min lila färg kommit innan dess.. annars får jag väl färga på det senare.. hittade ett silverbalsam oxå. lite nyfiken att testa.. älskar mitt silverschampoo.. perfekt när jag känner för att bli lite mer vithårig.. =)

Har även hittat nagellack i chrome.. so f**king nice.. dom kommer oxå bevlådan till veckan.. tror jag kanske ska ta lilla väskan under armen då och fluffa över till gullet.. hon är som toppen på att komma med  ideér och inspitation.. =) å så har hon sveriges godaste kaffe!!!! 

Sen på söndag måste jag nog och tracka laggarna lite.. hi hi.. om dom har förvandlats till laggare dvs.. inte säkert.. återstår å se på lördag.. nå dom är wild and crazy.... .. that´s why i love them..


Nå vad ska vi pleta ner för svammel nu då??  Har som inte riktigt fått nån inspiration till att blogga ännu.. just nu ser jag bara fram emot att börja packa ner lägenheten och flytta.. så kul..

men höste börjar ju sakta göra sig påminnd å tänkte att detta år skulle man kanske försöka få ihop tjejkvällen i stugan.. tror fasiken jag ska börja ringa runt lite å ser hur mina pärlor jobbar.. vissa är ju lätta typ virro och gullet.. dom jobbar sällan helger.. men det är ju en bunt till.. nå klipper och klistrar man lite så får man nog ihop det.. cc är ju oxå ledig ett tag till iaf.. skulle varit kul å få med henne oxå..
Jepp.. nu har jag en plan.. =)

Sitter å väntar på det stor kabammet igen..  ska se till å fixa lite innan...


tudelu suckers
CC » 2009-08-28 | 18:42:48

Jovisst! Det hade ju vart kul å komma ut lite granna... Sen hur länge man klarar sig utan tösen är ju en annan femma men jag blir kvar så länge jag klarar! :)

Tigger » 2009-08-29 | 08:55:34
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Du är verkligen en ÄNGEL som tar hand om Diezel! Vad skulle vi ta oss till utan dig och Trassla??? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!