Jag är så jävla bra... tralalalalalaaa

tur man har självförtroende.. hi hi.. men fasktisk så är jag jävligt bra.. fixat ljudet till daton på beta.. weeiiii inge mer tystnad.. radio har aldrig låtit så underbart.. =)

Så då har vi fungerat datatekniker idag.. dukitga lilla jag.. =)

Hunnit läsa igenom lite bloggar.. fniss vad livet är patetiskt ibland.. ja men vad göra?? Vill man leva i en fantasibubbla så måste man ju få göra det..  Men det är iaf kul å läsa om folk som tror att jorden snurrar runt dom =)
Ja ja dom växer väl säkert upp nån gång.. fast det är riktigt kul å läsa när flera har bloggkrig mot varann.. vem är det bästa bloggaren???

Tror dom missuppfattat hela idén.. jag bloggar för min skull.. inte för att tjäna pengar lr jaga läsare.. =)

Men visst provocerande inlägg lockar läsare det har jag märkt.. men ändå.. det är ju inge tävling .. tror jag iaf.. =)

Sitter nu nere på beta å har nedräkning.. snart hem å tvätta.. måste kolla om virro kommit hem oxå.. å hur hon mår.. inge kul direkt.. fast ändå kul... nja nja svårt att förklara.. hi hi..


Imorgon ska minnsann jag å trasslis vara med diezel en sväng på fm.. ska bli så kul.. då är båda som två döda sillar sen.. =) Men det är bra.. för dom får utlopp för energin =) Å en kompis är ju aldrig fel.. =)


Det dummaste med att jobba 16 timmar är att man hinner fundera en hel del... å ibland är det bra funderingar och ibland dåliga.. =)  fast vissa saker har jag funderat länge på.. men vad ska man göra när man pratar till ett öra som inte vill lyssna??  Om något inte är bra.. hur förklarar man det åt någon som inte vill lyssna inte vill ta till sig??? Tar man fram brödkaveln och bankar in informationen lr struntar man i det??? Det är ju inte man själv som lider direkt.. kanske indirekt.. å lider jag så har ju det påverkan på dom närmaste runt mig.. Å det är inte bra.. jag gillar att var positiv och glad.. försöka se det bra med allt..  Inge ont som inte har nåt gott med sig.. å varje människa har sina unika egenskaper som gör dom speciell... är nog därför jag gillar mina vänner så himla mycke.. för dom är unika och finns alltid där.. även fast man inte pratar med varann varje dag.. så vet man vart dom finns.. =)  Nja.. vissa iaf.. dom som står mig närmast om hjärtat.. ni vet vilka ni är.. kodade å klara i min blogg. vill inte lämna ut folk.. =)


Så nu har vi varit lite allvarlig oxå.. fniss.. känner mig som en liten fjortis på sin första vinfylla... har ett sånt bubbel i min kropp att jag bara vill dansa och fnissa.. ni vet så där tjejfnissa.. =)  Men det går nog över.. tror det är sömnbrist som ligger bakom.. lr för mycke inandning av målarfärg..



Nej ska förstöra min lungor lite..

Simma lungt suckers...
Anonym » 2009-08-24 | 21:46:02

jadu jessica, du är preeecis lika osynlig sådeså! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!