hjälp..

Hur ska jag överleva imorgon.. ska endast jobba 7 timmar.. hoja jag har verkligen drabbats av i-landsproblem.

Har på 7 dagar fått ihop 77 timmar arbete.. duktiga jag..lr dumma jag.. vilket som.

Var upp å gästspela på råtthålet, gick som en dans men jag jobba ju med eliten när allt drog igång. så då kan inget gå fel.. annat än att mosbeställningar dissas

Har byggt klart mitt kök på ikea oxå.. så himla snyggt det blev så på lördag bär det av till happis och kolla lite irl.. =)

Tigger, Ior och diezel var förbi på lite fika och med urgulliga presenter åt mig.. gulle du gumman.. tusen tack.. =)

Ska nu försöka få ork till att rasta trasslis en sista sväng..  känner mig lite seg.. ja ja ska inte gnälla får ju sovmorgon imorgon... men kör väl en favvo i repris och vaknar kl 04:10 som jag gjort dom senaste dagarna..

Hi hi..scary movie är på tv.. den är så dålig så den blir rolig..

nej ut med trasslis och sen slänga mig i säng och kolla lite buffy..


sweet dreams suckes...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!