Fniss...

ha ha  har suttit å läst lite bloggar här på nattkvisten..

Riktigt kul å se att bloggkrig finns... man ska skriva skit om varandra i hopp om at dra mer läsare.. suck.. sen så har jag lärt mig att det nya ordet för att förolämpa någon är att kalla dom fjortis.. detta sker mest av personer i åldrarna 15-19.. enligt mig har dom inte heller blivit torr bakom öronen och på  det sätt dom beter sig så är det nästan omognare än vissa "fjortisar" som jag känner...


Nå nå tur man slipper sånt nu för tiden.. ller nja oftast.. ibland får man höja ögonbrynen för vissas beteénde.. men men that´s life... blir bara förbannad om jag går in på det nu.

i morgn är sista dagen semester.. sen tillbaka til alvaret..

har lite rastlöshet i kroppen just nu.. är den kvar imorgon tror jag at jag ska lägga lite energi i att ändra min bloggs utseénde.. få se...inspiration ska ju oxå finnas ...=)


Nej nu är de dags att stänga dom gröna.. fika date imorgon med tigger.. jiippiii..


G´natt suckers...


för kännedom: stereon är tyst ida oxå =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!