bloggbrist...

Jaha har haft semestrer i snart 2 veckor och har fasiekn inte orkat blogga... bara njutit och tagit det lugnt.. fast nu är det bara 2 dagar kvar till verkligenheten börjar igen.. =)

Nå har varit två sköna veckor.. hunnit med att fira virro.. ett gäng tokglada tjejer var vi som gick ut.

Hunnit med ett bröllop oxå.. fint som vanligt. varit i stugan och dona på..

Även utövat mina kok-kunskaper på lilla familjen på andra sidan gatan... dom gilla det.. =)

Å så har jag hunnit maraton kolla lite buffy oxå..


Måste bara berätta om otäcka söndagkväll... sambo och jag slängde oss framför tvn på kvällen och började kolla wolverin.. tok bra film.. mitt under filmen så slår stereon på .. å tokhög volym var det.. när jag då studtsar upp och slår av den ( både jag å sambo ser ut som två frågetecken) så stå klockan på 00:00...  försökte då förklara för min kära sambo att det visst spökar i våran lägenhet med han vill inte lyssna på det örat.. satt därför igår och väntade på att den kanske skulle slå på igen.. vem vet klåfingriga lilla jag kanske har lyckats helt omedvetet att ställa in nån timer lr nåt.. men nej då.. inte ett pip från den... så  jag håller fast vid min teori att det spökar.. =)


Har just haft över lite kaffesällskap av virro och jopparna..=)

ja det var lite uppdatering orkar inge mer..


tudelu suckers.. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!