Åter på alfa/beta...

jaha efter en dags vila så är vi åter ute på månbasen.. har avlöst tigger och diezel... dom kämpade morgonpasset och jag kör kvällspasset. =)


Efter maratonjobbandet så fluffa jag ut till stugen.. kolla lite tv och somna sen som en klubbad säl.. sov endast 12 timmar  =)

Efter det så var det frukost och sen bestämmde jag mig för att göra något åt vårat utedass i stugan..gillar fan inte det och tänkte jag skulle försöka få det lite trevligare.. eller mindre otrevligt.. tror aldrig du kan få ett utedass trevligt annat än när man bränner ner det =)


Nå fram med färg och sen har jag målat som en dåre.. å piffat till med lite blommor och ljus å annat krafs.. så nu ser det lite trevligare ut när man kommer in dit.. typigst tjejigt med en massa lila.. =) Som sagt lila är en av mina favoritfärgen och jag trivs med att ha det i min omgivning.. 

Å nu är allt fixat för nya lägenheten.. jiippiii nu ska allt mätas och donas sen är det golv och tapetval som ska göras.. jiihoo i can´t wait..


nej ska ta å sätta i mig lite mat och byta läge. =)


såjnes suckers....

Ps.. i hate copycats somestimes.. Ds
Tigger » 2009-08-23 | 16:33:58
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Du e så duktig du =) Och fy bövelen vad kul att ni ska få börja fixa och dona med er nya lägenhet! Säg till om du behöver hjälp =)

Nu ska jag ringa och terrorisera dig en smula... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!