Valborg...

jaha idag ska man då blänga på brasor.. =)  fast tror inte d blir nåt sånt för mig.. ska bara ta det lugnt.. är ju en working girl imorgon .....


Sitter nu ute på alfa och donar på.. ska snart förflytta mig till beta för att kolla läget en sväng.. =)


Underbart väder ute.. d finns hopp om sommar.. =)

Lilla milo har kommit till världen nu.. min underbara kusin har fått en liten tjej den 28.e hon var så söt.. =)

D är verkligen babyboom i släkten just nu.. ändå bra... då kan jag vänta ett tag till =)
har ju sagt d förr att min biologiska klocka är en musse pigg klocka som har dåliga batterier.. =)

Imorgon  kanske kanske det blir fest med vapendragarna.. =)  fast inget är spikat till 100%..

Bäst å planera soft.. för då blir det inget tvång av det hela..

Efter morgon promenaden med trasslis så svängde vi av till lilla familjen och snodde oss lite kaffe å gullade med sessan.. =)

Vi bestämde oss för att återuppleva vitlökskvällen i helgen.. det lät himla bra.. =)

Film och en massa vitlök.. i glada vänners lag.. det är en hel kväll =)

Nej ska ta å fluffa till beta,...

Tudelu

Catja » 2009-04-30 | 21:30:06
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Lätt att vi ska vitlöka! Det var mycket mysigt sist.. Patrik var också supernöjd! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!