Usch...

det är inge kul å sitta inne när solen skiner så fint utanför.. men men jobba måste man. =)

Pappas matlåda var supergod.. nu är jag mätt äda tills i kväll då vi ska ut å käka... ska bli så himla skoj.. mycke folk blir vi oxå tjuvläste jag på CC´s blogg. 
Det känns att man behöver nåt sånt nu. skratta å prata i goda vänners lag.. har mest varit hemma och slöa med gubben lr spelat wow.. och ävn om jag älskar att spela wow så blir det rätt osocilat eftersom dom är få räknade mina vänner som spelar det.. =)

  imba dk som jag spelar.. roligaste classen hittills...


nej nog om det.. har lite nedräkning så snart får jag gå hem...
då ska jag raka spåret till kullen och hämt virro från stallet.. sen hem å försöka hitta nåt att ha på sig tills ikväll...
Annars är som klävalet enkelt, jobbkläder lr myskläder.. men ingen av dom passar sig nog i kväll.. kn nog försöka se lite proper ut iaf. =)
Försöka duger... 


nej ska ta å hälla i mig lite java.



Blessed be!!!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!