trisssssssttttteeeessssss....

Fnysss... Prata just med Tigger hon är uppe i fjällen och bara jävla myser med toppen väder.. så kul då... jag är inte alls avis... LOVAR!!!

Å sen så måste jag vänta till på söndag innan hon kommer hem.. om jag inte lyckas dansa snöstormdansen åt henne...
kommer ju ha enorm tiggerabstines innan veckan är över...


Nå var på mission igår och lyckades väl få det lite mjukare.. ska fortsätta imorgon igen =)
Skam den som ger sig.

Sitter just nu ut å vaktar månbasen, men ett otäckt lugn har lagt sig över detta ställe.. inväntar en massa attack bakom knuten..  Men ingen fara jag är beredd med allt som kan tänkas komma hi hi...


var förbi på råtthålet idag med virro käka lite mat av mästerkocken.. kanongott som vanligt... =)

Snart bär det iväg till varmare breddgrader med bröllop å fest.. ska även försöka å hälsa på alla gamla kära vänner som jag har där nere och min underbara gud dotter.... =)

Å så träffa lilla mamsen oxå..

satt och skumma på nätet en sväng tidigare.. ibland blir man fan mörkrädd när man läser vissa bloggar.. att folk inte tänker sig för... personpåhopp och nerklankning av allt möjligt.. å vissa tror att dom är helt perfekta och får beté sig hur som helst... många av dessa är dessutom kändisar   ja lr b-kändisar iaf....

jag har ju varit den som ibland läst blondinbellas blogg, men jag bojkottar henne totalt nu när hon springer omkring med en massa pälsar på sig och dessutom tycker att detta är så snyggt å ballt.. jag gillar henne för att hon står upp emot ätstörningar och annat bra.. men hon borde även tänka på djuren.. dom är värd lika mycke som alla andra varelser på denna jord....   men men d är ju min åsikt...

surade ihop igår.. hade lust å slänga våran dvd ut genom fönstret... hade så fint satt den på inspelning av the mentalist så jag kunde se den senare.. men nej då, då har fanstyget låst sig å vägrat spelat in.... den där jävla dvdn ber om att få gå i pension på ett väldigt våldsamt sätt... morrr..... men kvällen blev rädd sen iaf.. hittade en sida på nätet där man kan kolla alla serier från usa och det var gratis och lagligt.. ha ha.. 
fast jag tycker att jag borde få tanka ner serier gratis för jag betalar tv-licens.. d är ju inte mitt fel att dom sänds så sakta och på fel tider.. hi hi..

men nu är jag laglig å skötsam å kolla dom direkt på dataskärmen...
Måste fixa kabeln till tvn så jag kan kolla där iställe... blir säkert extra roligt.. för då kan ja spela wow på jätte stor skärm.. hihi... =)



nej nu ska jag ta å dricka lite java....


tudelu...
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;) » 2009-04-15 | 22:39:23
URL: http://idatallhed.blogg.se/

hej, va kul att du hittade in till mig, jag vill absolut inte verka otrevlig, men känner vi varandra? xD haha .. jag kan som inte komma på vem du är och när du skrev kommentaren så lät de som om vi kände varandra.



Kram xD

☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;) » 2009-04-16 | 13:05:53
URL: http://idatallhed.blogg.se/

jaaa, de är du jessica xD

vad kul att höra av dig, hur är de med er nu för tiden? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!