Solen skiner..

ja då var man ute på månbasen igen... kul kul... klev upp ganska tidigt imorse å gick en längre sväng med trassla (å inte i sjöparken denna gång.. hon är tvättad)  Det var helt underbart att promenera.. solen lyste och det var så lungt å tyst å stilla.. hade kunna gå hur långt som helst....

Går kvällen var väldigt lugn.. snälla pappsen kom med matlåda åt mig... älgkött. mmmm  me like...

Ikväll ska vi ut å äta sambo å jag med glada vänner.. =) Ska bli riktigt roligt.. är ett tag sen.. förrut var vi ut rätt ofta och åt men nu är det mer hemmalagat som gäller... =)

Har fortfarande inte riktigt löst vad jag ska ha på mig på bröllopet.. suck.. hatar kläbekymmer.. blir väl nå sista minuten som vanligt.. lr så får jag väl försöka hitta nåt nere i linköping... dom har ju lite större utbud på affärer där.. =)

Prata med Tigger igår.. hon vägrar komma hem förrän på söndag så jag får gott vänta.. vädret var toppen och hon bara njöt.. fast det förtjänar hon så jag är glad för hennes skull.. =) fast det är så himla tråkigt när jag inte har nån att ringa å trakasera hela tiden lr nån som bjuder på te efter kvällpromenaden med trassla.. nå hon blir ju inte borta i all evighet så jag får ta å överleva utan henne ett tag till...


så då har vi klagat över det en sväng.. hmmmm...

Vad ska vi mer tömma ut från lilla fiskpinnehjärnan??

det rymms ju inte så mycke info så bäst å tömma ganska mycke så kanske jag har chansen å lära mig nå nytt idag..

Sommarn börjar ju närma sig och för hoppningsvis så blir det inte en regnperiod i år igen och lite mindre mygg hade ju oxå suttit fint.. =)  men jag har inte allt för stora förhoppningar.. så vi sätter ribban vid att hoppas det bara inte snöar.. =)
Då kan man ju iaf inte bli besviken... måste ta å ringa lilleskutt oxå.. har inte hört av henne på några dagar, fast påsken tog ju ganska hårt på henne.. försökt förklara att hon börjar bli gammal, hon kanske lyssnar nån gång..

Snart är min java klar så man kan bli lite människa.. =)

var förbi rusu på råtthålet igår och jag tror jag jinxade hennes kväll... för hon hade jätte lugnt å så fort jag kom dit så kom alla andra och telefonen börja ringa.. d är som klassiskt.. hade jag smygit in bakvägen så hade nog kvällen fortsatt i samma anda åt henne.. ska göra det nästa gång bara för att kolla om det funkar.. hi hi...


nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe...


´vi såjnes...
Catja » 2009-04-18 | 12:11:14
URL: http://nojjigmamma.blogg.se/

Haha! Jo jag såg att lillisen var i behov av ett bad efter deras promenad! Hahahaa!! :) Oskar kom ju förbi och frågade om han kunde släppa henne, narutligtvis sa jag! Vi försökte torka av henne i hallen men hon verkade vara rädd för handduken! Mohahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!