sol i ögat...

men det är ju sol iaf.. sitter nere på månbas beta och globar på träd!!!!


Tiden rinner sakta fram... spanar efter skummisar bland träden, misstänker att dom tillhör den berömda mössligan som härjar istan och snor inteontanande mammors mössor från barnvagnar.. ursch..... såna ska stoppas på en gång..


Vaknade på tok för sent idag.. men blev lite nattsudd igår.. tog med mig virro och fluffa över till gullet..  där hinkade vi kaffe och skrattade å sluga planer med alkohol i hjärnan.. hur man smusslar fint och kvällen avslutades med att vi tänkte tälta ute på gården =) hi hi...

fick ashäftiga naglar ska fota och lägga upp sen =)

Sitter nu å har nedräkning för att få fluffa hem,.

Har varit en halvstygg tjej idag..  blev just lite irriterad idag... å jag är ju inte den som är egoistisk av mig.. så jag delade med mig av min irritation till tigger... hon studsade ut från alfa med grönrök ur öronen..  hi hi.. men ibland blir det bara för mycke alltså...





nå har väl hunnit smälta att vädret inte är lika bra 120 mil upp i landet.. men det känns ju lite trist att ha gått i t-shirt och nu måste man ha jacka igen... nå sommaren kommer väl hit nån gång...


var då skönt å komma ner en sväng.. hälsa på mamma, plastpappa och lillebror.

Sen hann jag ju även med en hel del i v-ås oxå...

Hann träffa min kära "syster" Anna och mitt underbara gudbarn maddis.. =) Den flickan värmer själen med bara en blick..

Bröllopet var jätte fint och festen super.. =)
Halv släkt träff samtidigt... 
hade ju även turen och få träffa lilla lovisa.. endast 4 dagar gammal, hon var så söt så jag nästan fick hål i tänderna.. =)

Hittade även nåt spännande hos släkten.. en bok om våran släkt på ena sidan.. måste leta reda på den boken hade varit kul å ha.. onsala släkten cullberg kommer vi tydligen ifrån.. =) Onödig info men ändå.


Resan hem bjöd ju på en ny erfarenhet.. man är ju van vid renar, älgar harar och rävar på vägen... en å anna grävling har man väl även bromsat för när man bodde söderut men denna gång fick jag snällt stanna för vildsvin.. d är inga smågrisar direkt.. ja ja då har vi det på listan oxå.. hamnar brevid skumma saker som elefant på vägen i gve.. =)


Nej nu ska jag fortsätta fluffa på här.. kommer bilder sen..


tudelu!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!