ojdå...

har varit lite trött så jag har inte idas bolgga.. men kan väl försöka tömma hjärnan på några rader nu då.. =)

Är ju då fortfarande förste vaktare av månbas alfa.. =)
Får snart avbyte.. då ska jag fluffa hem å byta kläder sen ska jag fara till gullet å se till att hon kryar på sig.. =)
Självklar ska jag dricka kaffe å surra skit oxå.. =)



Sen blir det väl hemma å slappa lite.. orkar inte göra allt för många knop på kvällarna när man kliver upp kl 04. varje morgon.. =)

Nå nästa vecka är jag ledig så... Påsken kommer nog troligast att firas i stugan... hoppas bara vädret bjuder på sol...
Försökte lura ut karamellen dit nån dag.. hennes sambo jobbar ju som vanligt.

Nej orkar inte skriva är helt tomt i huvet...




pözz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!