nästan sommar.

ja det känns då som det iaf. har gått på stan med bara t-shirt idag.. 20 grader varmt och strålande sol..

Dock var jag inte på så bra shopping humör så det blev inte så mycke... men kul å bara strosa runt å känna lite storstadpuls..

Gick en sväng på ikea oxå slog nytt rekord i hur fort man kan gå igenom den affären.. ca 12 min tog det..,.

sitter nu hemma hos mamma dricker lite kaffe... suttit ute på balkongen en sväng men det var tusen grader där så jag orka inte så länge...

Blev så lycklig idag, hittade coka cola cherry här nere jag älskar den.. den slår tom dr pepper.. så gissa om jag ska hamstra på mig ett gäng.. =)


imorgon bär det av till v-ås ska fluffa runt å hälsa på lite vänner och släkt sen så blir det bröllop å fest på lördag.. =)

så det blir några fullspäckade dagar, ganska skönt för då går tiden fort och jag hinner kanske inte sakna min lilla familj där hemma så mycke.. fast nog saknar jag dom =)


nej ska dona vidare...


Blessed be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!