Men ojsan...

hoppsan.. vad kul man kunde ha idag... har bänglat på som satan med bloggen... detta var ju roligare än att blogga.. =)

jag var snäll å ändra typsnittet. lite jobbigt att läsa...

men nu måste jag hem å installera photoshop hemma så jag kan leka ännu mer..


hmmmm  jag är helt imponerad av mig själv att jag kommer ihåg så mycke... fan helt tappad bakom en vagn är jag ju inte... hi hi




ha ha min nya idol.... Happy bunny...


Nej kan ju inte bara skriva en massa svammel...

Är åter ute på månbasen, tigger har fortfarande inte kommit hem... morrr.....

har haft kaffe rep hos Virro iag innan jobbet.. sen så lämnade jag henne med monstet... fast hon har ju redan 2 hemma så en till märks nog inte så mycke.

helgen kommer att gå i jobbets tecken... å jag fick lönespecen idag... hurra jag blev rik.. =)



Nej ska ta och stoppa nåt i magen...




tudelu....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!