men morrr...

Ibland kan jag bli så sur alltså... det finns två underbara (läs ironiskt) affärer här i gve där man möts av sån sevice.. not.. vissa skulle behöva en chrmkurs lr 2... det har nästan blivit en sport å vara tok överdrivet trevlig när man är där bara för att se när personalen surar ihop ännu mer...

Visst jag kanske inte alla gånger var den trevligaste på råtthålet.. men det är ljusår bort från hur man blir bemött på dessa affärer.. tänker inte hänga ut dom här... men jag vet att många håller med mig.. folket borde bytas ut mot glad, trevlig personal som inte stått på samma ställe i flera år.. visst vi har alla dåliga dagar men när man har det 365 dagar om året så måste man ta tag i det...
Så nu har jag fått morra lite...

känns genast mycke bättre.. hmmm då fick vi hjärnsläpp iställe....


Sitter med lite kläd bekymmer.. har ju ett stundande bröllop snart.. å vete gudarna vad jag ska ha på mig..


tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!