lördag...

Ja då var helgen här... sitter ute på månbasen och håller ställningarna. Sen blir det upp å slita lite på råtthålet... så denna dag kommer bara gå ut på att jobba.

Var ut på äventyr med Trassla igår. =) Vi fluffade över til Lilleskutt.. där var även Minignu.

Snälla tjejerna bjöd på en öl, så himla gott å sen satt vi å tolkskratta åt en massa gamla bravader.. hi hi.. man har ju inte alltid varit den slugaste genom tiderna, framför allt inte när man varit full.... men men det ger ju en ett gott skratt så det måste ju vara värt något..

Orkade dock inte vara så länge, ögonen blev bara grusigare å grusigare.. så vid 22 fluffa vi hem...

Orkade blänga på tvn en liten sväng sen gick jag och la mig, tror jag somnade inna huvet hann hamna på kudden =)


Nå nå.. var ju utvilad idag så det var ju bra...

Ska ta och försöka få i mig lite frukost nu..

På återseénde ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!