inte länge kvar nu...

Nu är det bara idag och imorgon kvar v jobb sen så har jag lite påsklov...

Jobbade som en gnu igår först månbasen och sen råtthålet...
Missade prinsessans dop igår, men jag ska ta mig en visit dit idag å äta bullar =)

Efter jobbet igår så hade jag en rökpaus med Tigger sen fluffa jag hem.

Satt å blängde lite tv å mös med trassla sen var det sängen som hägrade..

Ringde min kära virro en sväng, vi bara jobbar om varann nu för tiden.. men ikväll skulle vi försöka trycka in en fika lr nåt..

Solen skiner ut och som vanligt så skiner den även i mina ögon.. morr..
Men förhoppningsvis så fortsätter den skina hela nästa veka oxå.. så mankan njuta av solen lite å få lite färg i ens ansikte.. känner mig som ett spöke just nu...

hi hi...


Nej det känns som om man bara har jobbat å wowat på sista tiden, men det är ibland så skönt att bara vara hemma å bara vara så att säga..

Ibland så hade man behövt mer timmar på ett dygn.. bara så man hinner jobba, umgås och så även sova.. fast jag har klivit upp kl 4 varje dage denna vecka det gör en lite mindre pigg på kvällarna, och när jag är pigg vid ett tiden så jobbar dom flesta... =)

nej ska göra lite nytta nu...


tudelu...
Tigger » 2009-04-06 | 19:17:56
URL: http://snoflicka.blogg.se/

Då kan vi ju spöka ihop ;) Måste till ett solarium, så är det bara. Man blir inte speciellt brun här ute på Alfa direkt. Utom möjligtvis av smuts då förstås... ;) Kramizar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!