ibland blir allt bara så fel...

Jag är expert på att tala innan jag tänker.. vilket många gånger kan leda till missförstånd lr d jag säger kan tolkas som nåt negativt.. lite dumt.. men men sån är jag. Hoppas bara att mina vänner känner mig så pass väl så dom lärt sig att ignorera dessa små grodor som ibland kommer flygande..

Visst jag är ju inte ensam om detta fenomen, vi har ju heffaklumpar och balettdansade flodhästar i glasaffärer och studsande tigrar som hamar fel... men ibland kan jag bli så arg på mig själv.. när man sen hinner tänka å så blir.. hmmmm så fel låter mycket bättre inne i skallen där man har bilder å annat fint som flyger runt.. å så ska det ut i ord och så blir allt bara galet... nå nå vem sa att livet ska vara lätt att leva...

Men tänker bara säga till alla mina kära f´låt för mina grodor och det lär säkert komma fler.. jag menar dom inte..


ja typ....


sitter fortfarande å vaktar månbasen, men striderna har nog förflyttat sig till annan adress för här är lugnt..

Men d händer säkert nåt när man minst anar det...

ska på date ikväll å försöka mjuka upp ett stycke nacke och två par axlar... förhoppningsvis så samarbetar dom lite.. =)

Nix.. ska fortsätta......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!