I brist på annat.

1. Hur gammal är du om fem år? skit gammal 37 år
2. Vem var den sista du träffade? ja.. får väl säga tigger vid skiftbytet
3. Hur lång är du? 1,60

4. Vilken var den senaste film du sett? hmmm he unborn tror jag
5. Vem ringde du senast? tigger
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till gullet. skryt där bara ;)
7. Vad är helgens planer?  Jobba sg lite
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Ringa.. tar så lång tid att skriva sms för mig.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  skilda
10. När såg du senast din mamma?  hmmm hemskt nog sommaren 2007
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag?  vd halv no.. sovit påtok för länge
13. Har du någon gång hittat en katt?  nej
14. Vilken är din favoritplats? soffan framför tvn
15. Vilken plats föredrar du minst? krogen en storhelg.. packade sillar är d som gäller.. fjärilshuset i haga lockar ju inte heller
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? inte en aning
17. Vad skrämde dig som barn? Fjärilar å säkert andra saker oxå men kommer inte ihåg.
18. Vem fick dig att skratta senast? Gullet
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej inte alls, har ett helt gäng i källaren
20. Har du stationär eller bärbar data? statonär.. wow fantast som jag är
21. Sover du med eller utan kläder på dej?  ibland
22. Hur många kuddar har du i sängen? jag har väl ca 6 kuddar i sängen =9
23. Hur många landskap har du bott i? lappland, västmanland och östergötland
24. Har du någon gång spytt på nån? Nej det är som inte så trevligt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar.. med motv.
26. Är du social?
Ja, stundvis.. ibland är det skönt att vara själv oxå
27. Vilken är din favoritglass? Får ont i magen av glass, men en piggelin går alltid ner
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spendera.
29. Tycker du om kina mat? Jo,
30. Tycker du om kaffe? klart jag gör.. beroende av det.
31. Vad dricker du till frukost? The sen kaffe...
32. Sover du på nån särskilld sida? vänstersida är min sida
33. Kan du spela poker? Ja, men tycker inte d är så roligt
34. Tycker du om att mysa? jodå d är helt oki
35. Är du en beroende människa? nej egentligen inte. men utan många hade jag nog inte hittat motivation att kliva upp på morgonen.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jo det gör jag.. samma år oxå.....
37. Vill du ha barn? jo ett hade jag kunnat tänka mig

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite latin
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på...
41. Vad spenderar du helst pengar på? min lilla familj
42. Äger du dyra smycken? nja.. dyrbara för mig iaf..
43. Har du någonsin testat narkotika?  jo
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Pepsi
45. Vem är den roligaste människan du känner?  många som är roliga..
46. Välj ett ärr på din kropp? ärret som delar mitt ögonbryn.. skalla ett tvättställ när jag var liten...

7. Vad har du för ringsignal? Hinder- get stoned
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? hmmm.. tror mn dopklänning finns kvar
49. Flirtar du mycke?  Nej
50. Vart togs din profilbild?  hemma
51. Kan du byta olja på bilen? Jo,
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men det är väl en tidsfråga
53. Vilken var den senaste bok du läste? den väntade
54. Läser du dagstidningen? Ja,
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Ja, lr veckotidning... nemi!!!!
56. Dansar du i bilen? nix.. men sjunger heller än bra
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? nrj
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? telefonnr
59. När var du i kyrkan senast? clints dop



Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter: louise jessica wikman
Låt som när du är ledsen sörjer till? send me an angel

Beroende av: cigg, kaffe, vänner, älsklingen mm...
Vem behöver du mest just nu: ingen faktiskt
Vad tror folk om dig? blond bimbogirl in a fantasy world...
Stämmer det? säkert =)
Vad får du oftast komplimanger för? beror på vilket kön som ger komplimangerna
Vad säger du för att imponera på någon?  är korkad nog tt oftast tala först å tänka sen.. så impa på folk är nog inte mn grej
Hur imponerar man på dig? var dig själv.
Brukar du skratta för dig själv? jodå det händer ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:   jag slutar före dig hur som helst =)
Var bor du? Gällivare.
Trivs du där: fläckvis.
Äger du några converse: nix,
Sprit, cider, vin eller öl: öl
Brukar du bli för full:  har väl hänt
Vad har du för mobil operatör: telia
Är du allergisk mot något: fisk å tomater bland
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv:  ta dagen som den kommer å bara vara tacksam över det man har...
Hur svarar du i mobilen: d är olika
Vem ringde du senast? tigger
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hej hej
Antal timmar sömn inatt:  8 h på tok för länge sov på kvällen före oxå
Sov du ensam: nej både sambo och hunden är där
Brukar du komma i tid: jo faktiskt
När mår du bra: mest hela tiden
När blev du fotad senast: fastnar inte på kort
Hur känner du dig nu: uttråkad och lite hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit, grå och rosa
Vad tycker du om fötter: roliga.. hade planer en gång om att jobba med fötter
Vad saknar du:  fler timmar på dygnet
Hade du en bra kväll igår: nja.. sov bort halva kvällen.. å missa mina planer
Favorit dryck på morgonen: the och kaffe
Rakar du benen: Nej
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på men efter 22 ungefär
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: varför inte....
Har du spytt offentligt:  att jag har
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: fanstyg
Är du nöjd med ditt liv: jodå d är jag faktisk
Är du bortskämd: lite
Vad gör du i morgon: jobbar vet jag iaf...
Vad är det värsta du vet? folk som dömmer för fort..  å fjärlar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? d är olika
Vad behöver du just nu? mat..
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Pink
Vad längtar du till? sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jodå alla är speciella och underbara på deras egna sätt..
Vad använder du för shampoo? Tigi produkter
Vad är det finaste du fått? så mycke....
En speciell dag du minns:  31 december 2001
Hur gammal är du: 32
Tycker du om någon just nu: ja
Om fem månader: ja
Du samlar på: drakar och åsnan ior bland annat ...
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  sambo lr virro
Gillar du golf: NEJ
Vilken tid gick du upp idag: 08:45 ca .. sov för länge
Har du sovit i din egna säng inatt: jo
Har du strumpor på dig nu: Ja motivsockar
Vad ska du göra ikväll: försöka mig på att få gullet nacke & axlar lite mjukare..
Är det okej att gråta: jo, när man gråter helar man själen
När grät du senast: d är ett tag sedan. vänner kan göra en så illa
Laddar du ner musik och film från Internet: Jo
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spendera
Bär du glasögon eller linser: linser varje dag
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid 9 ungefär
Har du piercing: jo
Vill du gifta dig:  Nix
Vill du ha barn: kanske ett
Solar du ofta: rukar få mina perioder
Är du bra på att laga mat: tror d.. gillar å laga iaf...
Gillar du att dansa: när jag är full så gör jag det..
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: som ett kassaskåp
Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten lr mjölk
Vilken är din favoritglass: piggelin
Tror du på ett liv efter döden: jo
Tycker du om sushi: Jo.. em nu kan jag ju inte äta det nå mer. så vegetarisk sushi är d som gäller
Vad äter du helst när du ser på film: godis hemma, popcorn på bio =)
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: huga.. dom är onskefulla
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och
Vilken ögonfärg har du: grönbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo d har jag
Biter du på naglarna: nix nix
Röker du: jodå
Hur ofta tränar/motionerar du: ha ha.....
Senaste låt du hörde: pink- bad influense
Vad gör du på helgerna: jobbar lr nåt annat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!