Freeeedddaaaggg...

Så var den veckan slut.. men helgen går ju i jobbets tecken så vi kan lika gärna hoppa över den.

Den vita nederbörden hade så fint gömt min bil i morse... jag hatat snö!!! Iaf just nu... vill ha sol å värme.. inte snöfall..
Å igår snöade det verkligen riktiga lovikkavantar.. =)

Men men det måste väl komma lite snö då.

Var över å hälsa på Betty konfetty med familj igår..
Drack en massa kaffe å surra lite skit..
Sen plumsa jag å trassla hem å la oss å dö i sängen..

Har sovit som en kratta i natt... vaknat femtielva gånger så var lagomt pigg när klockan ringde 04:15...

Nå imorgon får jag sovmorgon till kl 7 =)
Å nästa vecka är jag ju tokledig så då kan jag verkligen passa på att vila ut =)

Prata med Lillebror igår han hade precis kommit hem från en färd på motorcykel.. kul kul berätta åt honom att här uppe snöa det.. fantastiskt å samtidigt irriterande att det kan skilja så mycke i samma land =)

Nå får ju åka ner snart och njuta av lite storstadspuls =)
Å shoppa lite...

En positiv sak hände ju igår.. fick deklarationen å citerar broder tuck: Prisa Gud n här kommer skatteåterbäringen...

Fick som vanligt en väldigt fin summa pengar tillbaka.. hi hi..
Så då vet man att man har å leka med hela sommaren..

Funderar på om jag kanske skulle ta å chippa lilla fidde nu fint med 200 pollar under huven =)  Lr så kanske jag ska ta och operera ögonen.. =)

Nja vi får se.. stinker sommarvädret i år igen så då drar jag utomlands.. behöver fan värme nu å sol å en liten paraplydrink kanske..


Nej nu ids jag inge mer....



Tudelu!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!