d susar i säven...

men det är ren stormvarning där jag sitter.....

är ute på månbasen och håller ställningarna igen... lugnt än så länge... =)


Middagen igår var toppen.. skratt och lite frustration.. vi hade behövt en snäspåse lr egentligen en glada minner påse.. men det gick bra ändå.. hi hi..
Åt plankstek och den var jäkligt god.. kanske inte mediumstek som vi beställde men köttet var ändå mört så det gick ner.

Efter allt ätande.. så blev jag lite private driver.. for först å hämta monstret från pappsen... han hade fått vara hundvakt =)
Sen fluffa jag å smabo ut till träsktrollet.. hann bara slå ner rumpan och dricka mitt kaffeså var det bara att hoppa i bilen och hämta rusu.. å ut igen efter den gropiga vägen.. =)

Orkade inte sitta där allt för länge eftersom ljudnivån blev högre och högre. så jag tog trassla och for hem... väl hemma ringde virro och tyckte att vi skulle dricka lite the.. så gick över dit och så satt vi å gäspa över varsin kopp.. =)

sen gick jag hem och somna innan jag hann lägg huvet på kudden...

hann surra en sväng med gullet oxå.. hon lovade att drick aen öl för mig oxå så jag inte skulle vara värsta torrisen hela helgen.. =) hon är bra hon gumms... vi har ungefär samma drykesvanor.. =)

har sovit med ungefär ett öga i natt har som halv vaknat hela tiden efter kl 04, tror kroppen fick nå fnatt och trodde d var vardag å bestämmt sig för att det är nu klockan ska ringa..

Nå var då inte trött iaf när d väl var dags att kliva upp...

Idag blir det filmkväll på andra sidan gatan hos lilla familjen.. idén kom upp igår när vi kom fram till att vitlöksbröd är gott och sånt borde man fasiken göra oftare hemma.. så det blir film och vitlöksbröd ikväll.. nåt jag verkligen ser fram emot.. å så får man vara lite social ... har som inte allt för mycke tid för min adopterade lillasyster.. ( ja jag adopterade henne för flera år sen vare sig hon ville lr inte) hon är även hunnit vara min kombo.. hi hi..

men men så är det när livet kommer emellan...

Fast som jag och gullet satt och diskutera om.. man vet var man har sina vänner och man behöver inte prata med dom varje dag.. =)

nejnu ska jag ta och fixa mig själv lite java så man blir som folk....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!