tjohoo..

jaha.. då är d 3 skift kvar tills lilla jag far ut i den stora världen å tar ett steg in i framtiden.. med nytt jobb...

Känns så himla spännande för detta är nåt jag aldrig gjort förut å tänkt göra redan i v-ås men tordes inte.. å så trodde jag att jag var för liten =)

Men nu jävlar bär d av.. först ska vi bara skaka liv i dom grå lite grann.. dom behöver få joba lite.. legat i dvala ett tag nu.

Trassla går d bra med.. hon växer å äter.. fast hon har lite taskig frilla.. men men man kan inte få allt här i världen..
Hon är då glad å full av energi å så håller vi på att träna inkallning med stora framsteg.. =)

Känns lite kymigt att lämna min karamell... känns som att vi aldrig mer kommer att ses fast d är allt annat än sant..
Men jag är så trött å så less nu så allt känns att gå lite i grått.. har inte varit ledig en helg sen första helgen i september å d börjar kännas.. =(

Men har varit till frissan äntligen å fixat barret så nu är jag färggrann igen .. känns mycket bra..=)

Nix nu är d sängen som gäller..

tata suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!