grubbla sig lite...

hoja.. jag grubblar lite grann å d är inte bra.. men vissa saker känns så konstiga..

vet inte hur jag ska förklara... jag är glad så glad för en massa saker men en del av mig vill sätta sig i ett hörn å bara gråta.. fast jag egentligen inte har nåt att gråta över...

vet bara inte varför d känns så.. kan som inte direkt prata med nån heller känns d.. hur får man å förstå.. saker man själv inte kan förstå...

nå nå d går väl över förr lr senare..

känns bara lite trist..

tata suckers
Lilla My » 2008-10-02 | 14:51:04

Grubbla det är vi bra på... Förlåt att jag inte varit den piggaste & gladaste vännen på ett tag, men en skilsmässa tar väldigt hårt ibland... Jag har sorg juh! Snart är jag ensam i höns gården känns d som.

Du kan alltid prata med mig, det vet du.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!