så skönt...

hoja efter en mycket påfrestande helg börjar batterierna känns laddade igen.. har varit en riktig hurtbulle idag.

Upp kl 7,45 å till stallet med virro och jopparna... mocka, leda ut hästar, leka med hundar och kela med katter d är nästan som paradiset.. sen var d så underbart att stå där på morgonen allt vitt och solen lyste så fint å den underbara tystnaden.. nå efter 2 timmar i stallet å lite kaffe drickning hemma så var d på med skorna igen å ut å prompa med karamellen.. (hon var lite besk idag ) ha ha vi ska vara positiva varje dag från nu... nå solen gassa på som bara den å vi var inte så himla fräscha och luktade inte direkt hallon när vi 2 timmar senare gick in på singelkafét å fikade.. men d skiter 2 hobbitsar som hon å jag högaktingsfullt... enligt oss (och våra mammor) så är vi vackrast i världen å d kör vi stenhårt på =)

sen slöa lite å iväg på jobbet.. karamellen gick hem och åt palt.. hon har fan inte gjort nåt annat den senaste månaden än ätit palt... tror hon bunkrar för en svinkall utlands semester lr nåt.. dom brukar ha mat på charter resor d är jag helt säker på =)

nå slitit som bara den på jobbet (NOT) sen hem å blänga på dumburken å nu sitter jag här framför den andra dumburken... nå nå  ska krypa ner jämte min älskling...
 å se fram emot imorgon när vi ska på personalvård... hi hi ....

tata suckers!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!