sur som satan....

Men va fan... får man göra så här??? Jag är så arg så jag kokar...

Har spenderat halva dan framför datorn för att hitta rätt del i en serie för att sen hitta låten i den... sen goggla satan efter låten å får fram att artistjäveln inte släppt den ännu... Jag blir galen.. så är d alltid när jag hittar en bra låt... så nu tänker jag då fan sur tills dom får vett så släppa låten... man kan ju för fan inte bara ha med en liten snutt i en serie så alla gillar låten för att sen fnissa å jävlas å säga att mer får ni inte höra.. ha ha....


Ja ja ska ta dom på utmattning...

Nu ska jag kolla narnia del 2..

ha d suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!