seriösa sömnproblem...

Jag lider av seriösa problem när det kommer till att sova.... å nu har min bubbe åkt bort över natten så nu kännner jag mig verkligen ensam och övergiven (galen och efterbliven) hi hi kan rimma oxå på nattkröken =)

Nå.. försökte bota det med film.. men även en skitfilm blir ju superbra när man vill sova ...
testade sätta mig framför datorn.. fy fan vad meningslöst skit man kan hitta å glo på å läsa på nätet...

Har gjort en bra grej idag.. skrivit på en namnlista så kanske om vi ha tur så fattar våran kära statsminister att typ över halv sverige hatar honom och att han borde byta jobb... fast frågan är ju om han förstår.. =)

tänkte lägga in lite bilder från helgen men orkar inte börja leta min sladd till kameran som jag så fint städat bort och datorjävln hittar ju helt plötsligt inte minneskortet.. vad göra???   kan ju inte gärna kasta ut den genom fönstret för då har jag inget att wowa på .. =) 

Helgen var då riktigt rolig.. i glada vänners lag saknade ju haggan förstårs men men ibland får man inte alltid som man vill... semesterfirande på fredag med sprit i stora mängder.. helt ok.. och öltältet rockade på bra.. har dansat som bara den och sen insett att jag inte har samma kondis som när jag var 18   (konstigt)...

Men vi hade kul ändå.. utom lilleskutt som vaknade till lite lätt på natten men men det var ju inte så farligt nästa dag när hon såg saker utanför spritångerna =)
 Lördagen blev det party hos rusu med familj.. hade jätte kul men när vi kom till öltältet som var invaderat av jättar så tappade hobbitsarna bort varann.. vi hade då idel telefonkontakt med varandras mobilsvar =) men men vi får väl ta igen det nån annan helg lr vardag vi har ju som sagt semester... så skönt.. bara vädret kunde vara på våran sida oxå.. men jag dansar och dansar soldansen så det måste ju funka nån gång...

Söndagen blev bara slöa å mat med gubben.. sen var det tjejträff på bion för att se sex and the city.. å den vara ju bara för bra.. fast tänkte allvarligt tugga sönder en biostol där ett tag.. å enda felet med hela den bion var att jag kommer ha en skräck för klubbor ett bra tag framöver.. Rusu som satt jämte mig förstår =)


Nå nä... ska ta å glo på lite serier jag har kvar.. för sova d lär jag ju inte få göra...


Åh.. är så glad.. nu är jag långhårig igen..


tata suckers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!