så ja...

Hmmm har som glömt att uppdatera lite.. men men jag är ju blond så d  får gälla som ursäkt...

Har varit på spa med karamellen... så jävla mysigt vi hade det.

Sen har jag varit och sett ett litet underverk även kallat föl.. så söt.
Annars har d mest varit snickeri i stugan och surande över att vädret suger i sommar igen!!!!

Väntar på kotte oxå men h*n tar sån himla tid på sig.. =)

i helgen blev d utgång med min hagga... vi hade kul men som vanligt var vi ju speedy gonsales.. så vi kom på krogen 01.20 =) Men vi hade kul ändå.. vi hann ju inte direkt lessna =)

Idag har jag varit bort till Anna å fikat lite hembakad tårta med lite grädde och mycke jordgubbar.. den var supergod...

Å så har jag hämtat lilleskutt frånn bussen och kört henne till hennes bil... =)

Nu ska jag ta å göra mig nå gott att smaska på å globa en film...


Rusu.......   Nu måste vi ta en fest du å jag snart där vi kan svänga våra lurviga.. å inte på samma sätt som vi gjorde i stugan på bron =)  Fast det var väl inte så lurvigt ändå... hi hi...


see you suckers!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!