ledig dag???

var ledig idag men d känns fan inte som d.. städa, byta akvarium, tvätta, gå på masage.. för att få höra att jag lider av inre stress... nähä d menar hon inte...

känns som pumpen ska ge upp snart... å jag försöker att varva ner men d går inte... har försökt att göra om alla "måsten" till "vill göra"  men inte fan funkar d...


så jag måste hitta ett annat knep.. kanske man skulle börja dricka sprit varje dag när man jobbat färdigt???

fast d lär ju inte funka länge förrän min mage är helt paj igen...

har haft lite skoj iaf har börjar maraton titta lite supernatural har väl ca 15 avsnitt att gå igenom... den som spar han har som dom säger... börjar snart bli lite sur över strejkande på andra sidan atlanten... vi serie fantaster lider ju... =)


nä nu ska jag fortsätta blänga...

tata...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!