30 år och 363 dagar...

¨så länge har jag levt.... med andra ord på alla hjärtans dag blir hon ännu mer vuxen (svårt å tro ibland)  men vad ska man göra jag är ju ett måndags exemplar... =)

var på spa kväll igår så himla skönt först basta ut demoner och sen massera ut dom som var lite tuffare.. Rusu var dock inte lika tuff... =) Å jag är å förblir en västmanlänning för jag tycker om när bastun är ljummen =)

men d är skönt med värme när d är i goda vänners lag... har stått på jobbet i 13 dagar nu, åbörjar bli lite less för d är fan samma folk som äter hela tiden.... å varför måste man kommer med ursäkter till varför man handlar grillmat??? Jag skiter fullständigt i vad folk har för anledning till att dom äter... jag själv brukar äta när jag är hungrig... d räcker bra som ursäkt för mig  =)

Men men d är inte alltid lätt i denna värld...

Nå nu ska jag fluffa runt på wow en sväng å sen i säng... har förmiddag i morgon å jag är ingen morgon människa.. sa åt chefen att jag kanske flexar lite.. hon bara skratta....

hur tolkar man d???


Nå ha d bra!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!