varför sova....

Jag hade då sovmorgon idag.. börjar först kl 12 så tänkte jag skulle sova på lite...helt onödigt tyckte min kropp å knopp som slänger upp ögonen strax före 6 då bubben går ut genom dörren till sitt jobb... Varför varför????
Försökte desperat somna om.. men icke sa nicke.. tokpigg på båda ögonen så jag har gjort d alla andra med sömnsvårigheter gör på morgonen jag har blängt nyhetsmorgon på tv4... så kul var inte d... sen har jag tagit tag i disken som stått ett tag.. försökt blänga bort den men den vann argaleken så jag fick glatt fylla diskmaskinen själv...

Fenomenet diskamaskin är rätt kul.. alla säger ju att man ska var glad när man har diskmaskin... d blir ju så enkelt å diska... ska faktiskt ta å berätta att det är dödens jobbigt att fylla denna maskin å ännu mer till utmaning att sedan tömmma den... så inte fan är d nån dans på rosor å äga en diskamaskin.. den är väldigt krävande...

När jag då pulat på ett tag så dök yrvädret hund fram å tittade på mig som jag vore knäpp.. hon lider ju inte av sömnproblem iaf.. sover säkert 18 timmar varje dygn.. =)
Ut på en liten promenix med henne å märkte att det fortfarande är minus svinkallt ute...
Så är det inte så man fryser ihjäl ute så är det meningen att man ska snöa bort....
 
Nä nu ska jag ta å äta lite frukost å läsa tidningen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!