underbart..

Gud va skönt å vakna imorse å d inte var tok kallt.. =)
Har jobbat lite på morgonen sen var jag å trassla å slöa lite hos lilleskutt å lilllebror.. =)

Fast d blev bara en snabb sväng... sen lite mat i magen å försöka vila.. ska å jobba natt så jag försökte verkligen att vila men d gick lite svårt eftersom d borras som satan i denna kåk... =(

Har just varit ut å gått med trassla tänkte lite motion skulle trötta ut en men icke.. pigg som bara den påbåda ögonen.

Har varit en tuff tjej å bestämmt mig för att jag faktiskt förtjänade en lite grej till mig själv å att jag kunde unna mig d..
Så hoppas bara allt annat klaffa oxå.. =)
Fast med min ninusgull så brukar d aldrig gå fel =)

Nej nu ska jag ta å wowa ett tag å försöka bli trött på ett öga..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!