Underbara måndag..

Jaha då var det måndag igen. Ny vecka å ett steg närmare jul.

Idag så fick man en smärre chock när man vaknade... Minus svinkallt var d ute.. varken jag lr hunden uppskattade det så vi rastade fort å gick in å myste igen i vårat hem...

Efter lite fika å stunt... så gick vi över å skrämde slag på milo som blev utnämnd hundvakt idag.. =)
Efter en massa klappande av hundar, lite diskusion om hästgrejer så gick jag hem igen å startade min lilla fidde som inte heller gillar kyla....

Men vi trotsade vädret å for till rusu för lite kaffe. Där hällde vi i oss java å surrade lite skit.. bland annat om våra underbara kärlekar som är charmigast i världen å aldrig har fel.. =)
Passar oss perfekt eftersom vi är tokcharmiga, snygga som satan och har alltid rätt =)

Sen blängde vi lite på hennes nyskurade vägg.. ja hon har skurat sin vägg.. =)
Får fara förbi imorgon å kolla hur resultatet blev.. om hon nu inte hittat en ursäkt för att göra nåt annat, hon är som himla bra på det hon rusu.. =)

Sitter nu på jobbet å har bloggpaus.. har gjort klart allt från igår å surrat med snöflickan om vettiga saker vi ska göra något åt..=)

Nix ska fortsätta med detta som ger mig inkomst..

tata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!