torsdag...

jaha har sovit ganska länge idag men ack så skönt det var.. fastnade framför tvn igår å vips ¨så var klockan 1...

Så jag slog upp mina ögon först vid 10 idag... ska ut å jobba lite å sen blir det till att vara hemma å städa.. ska försöka få bort lite tvätt oxå.. å stryka skjortan till på lördag.. suger på strykning av skjortor så d är väl lika bra å börja idag så kanske det blir bra innan lördag.. sen är det bara fyra dagar kvar tills jag får fara till ninusgull å hon kommer göra mig så jävla fin i håret.. dricka glögg ska vi oxå göra =) å fnissa lite skulle jag nog tro..

Vårat fina väder har ju fått spunk.... nu är det så gott som vårväder ute.. lagomt till jul.. men men det är ju vitt ute iaf.

Var å fika med lilleskutt, svägerskan och lillobert igår..
Sen for vi till lilloberts blivande hem å surrade lite skit å jag passade på att låna en skjorta av svägerskan så har jag alternativ på kort lr långärm till på lördag..

Sen var jag förbi virro å surrade lite skit å skrattade åt våra fina små hundar som är lite lätt skadade.. =)
men dom är ju charmiga å har personlighet.. det borde ju räknas lite.. =)

nej ska fluffa ut en sväng nu ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!