tibax...

Såja nu är d snart dags att gå hem... Kung bore har lättat lite på kylan... å ersatt den med den underbara nederbörden i vitt...

Pratat med Frisören idag å d blir som jag tänkte mig.. Jiiippppiiii så jävla snygg jag kommer att bli ( älskar min självironi )
Men kommer nog å känna mig mycket mer fin än jag gör nu... =)

Sen är d kaffedate imorgon å för att jag har iq som en fiskpinne så har jag lagt in d som memo i telefon.. d är tragiskt vad lite info ens hjärna orkar hålla fast vid.

Imorgon kl 06:30 kommer projekt spännande att starta.. jag ska då ringa å väcka monstret rusu... å hon är inte charmig när man väcker henne.. å anledningen till det hela är att hon ska till käftis å d lär ju bara göra henne mer sockersöt...

Själv får jag väl åka hem å be älsklingen slå en hammare i skallen på mig så jag somnar.... klockan ringer 04:00 imorgon... å då brukar man ibland vara trött i ena ögat.. Sen så har dom lovat mer svinkallt imorgon än vad det var idag....burr!!!!    Fördelen är väl att man vaknar rätt fort i den kylan..

Prata just med lilleskutt å har tvingat henne att skaffa sig en blogg så man har nåt kul att läsa.. för hon är rätt crazy så d kan bli kul å få hennes knastankar på papper.. (skärm)

Fick även därifrån order att d var dags å komma å fika hos henne å lillebror..
Bara att jag lyder.. =)

Åh.. min andra lillebror messa en blid på sin lilla hund han ska köpa åt mig.. nonnes tosse vad söt den var.. som en liten nallebjörn.. den kommer dock att bli ganska stor när den är vuxen.. ska bli kul å se hans sambos lillhunds reaktion..
Mysko är nämligen en enorm fjollpåse som är rädd för det mesta.. =) Men han är rätt söt ändå...

Fast ska väl inte gnäll om räddhet.. trasan hemma är i en spökålder nu så snöhögar, soptunnor, bilar mm.. är helt klar mördarmaskiner som är ute efter henne.. hi hi.. men hon är dock lite tuff eftersom hon gärna anfaller dom bakifrån  min hund är alltså en backstabber.. lr nåt..

Som tur är nåt som går över... kommer ihåg när snipe hade sin spökålder så var ju han på d klara med att akvariet med innehåll var livsfarligt.. hi hi.. djur är underbara...

Nä nu ska jag avsluta å åka hem.... måste nog stanna på vägen å köpa lite mat.. har glömt bort å äta idag.. d börja kännas nu....

Snö snö...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!