Svinkallt...

Trodde jag skulle förfrysa imorse... Endast minus 18 härliga grader ute.. Bet jätte skönt i kinderna...

Men bilen var ju varm å skön iaf.
Fick en lite chock när lilleskutt ringde mig kl 05:20..
Men hon hade vaknat å inte kunnat somna om så vi löste lite världsproblem på morgonen.. vi fixade nästan världs krisen =)

Sen så ringde jag å väkte rusu, fast hon var redan vaken!!
Hon var på väg till jobbet å slava så vi surrade på lite grann.. hon lät glad som en lärka men hörde en underton i hennes röst som sa jag är hungrig och jag är trött... Så skulle tro att charmtrollet som bor i henne inte var så långt borta =)

Nu blir d ledigt i nån dag känns skönt... ska testa vara lite social med min omvärld en sväng.. måste förbi svägerskan med magen å kolla läget.
Var iaf duktig å var å fira min kära vän igår å åt lite tårta med trassla åt på honom =)

Nej nu är kaffe klart.. =)

PÖZZ
Catja » 2008-12-04 | 07:01:45
URL: http://Catjaa.bloggagratis.se

Men nu börjar det vara ett tag sen sen du skrev igen! :) Kom igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!