Snö fritt...

Ja nästan iaf.. det snöar ju inte ner från himlen... å det var inte tusen minusgrader heller.
Riktigt skönt att kliva upp...
Var dock lite trött i ena ögat.
Fick äta julbord igår .. så himla gott trodde jag skulle se ut som en julgris efteråt, men d rymdes inte så mycke mat i lilla mig.  Men jag var mätt å belåten....

Sitter nu i vaktpostering alfa å försöker få nåt gjort, fast idag var en ganska lugn dag.. lyckats göra bort d mesta igår, lite dumt dock för då går tiden inte riktigt lika fort..

Ser fram emot en ledig dag då jag kan ta tag i vårat hem å städa lite å så hade jag behövt tvätta lite.. ska köpa kläder som tvättar sig själv tror jag.=)

Tror jag ska ta å ringa å sjunga till lilla rusu snart, hon ska ju ändå upp å jobba så hon kan inte sjusova...

på återseénde...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!