skönt..

Så efter kl 20 så behöver jag inte jobba nå mer i år.. =)
Det känns skönt.. imorgon blir det lite skoteråkning å sen så blir det fest hos trulli =)

Ska å jobba med min karamell om några dagar så himla kul.. då känns d oki att fara å slava lite... =)

Sen längtar jag till början av februari då det bär iväg till sthlm igen.. shoppa lite.. =)
Finns lite större utbud där..

Hoppas mitt paket har kommit idag.. vill ha mina nya hårgrejer.. så jag kan testa det nya schampoot.. å få se hur det luktar.. det är det som är mest roligt med tigi att dofterna är underbara.. sen att det var bra för lockar gör d ju bara bättre.. =) Kanske man kan börja bli mer kompis med krullet man har i skallen =)
Iofs så ska jag vara ganska tacksam över mina lockar.. dom går ju å kamma bort, så jag slipper ju en massa galna korkskruvar..

Nå.. sitter å försöker få tiden att gå det är lungt här ute på månbasen.. men men går ju inte direkt å speeda klockan fast man ibland har god lust...

Blev så himla arg igår när jag läste vissa saker.. d får finnas en måtta med vad folk kläcker ur sig.. nå vi vet ju vad som är rätt å vad som är fel... men man blir förbannad ändå... morr....

Nej ska försöka lura klockan med godis lr nåt...

puss puss mina kära....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!