sakna...

Jag börjar faktiskt sakna min karamell lite jävla mycke.. trodde att nu när man byter jobb så borde det bli lättare att umgås för tiderna blir till det bättre.. men tror fan att nån skrev om hennes schema å förstörde alla mina planer.

Sen är det väl så oxå att man har ett liv som ibland kommer i mellan.. nå hinner väl träffa henne förr lr senare... skulle tro att det är lite fullt upp på schemat med allt julstök hon har framför sig. =)

Var på julbord i lördags det var så himla gott är typ fortfarande mätt efter allt =) Å så fick jag dricka min efterlängtade irish coffé.. så himla gott sen har fröken lyckats dricka alla slags mjölkdrinkar hon kom över =) Dom som känner mig vet hur kul jag hade på söndag.. =) Lite ont i magen men var inte bakis iaf.. nåt positivt.. min älskade virro kom oxå ut på lördag å vi har dansat som aldrig förr å vi var på krogen redan kl 23.30  å d är inte vanligt.. men då var jag himla less på stället redan vid 1 så halv 2 tog jag darligen å så gick vi å hämta monstret å gick hem..

Igår gick helt å hållet i slöhetens tecken... vi kollade 4 avsnitt av heroes sen så kollade vi taken.. den var jävligt bra.. dom som inte sett den så se den!!!

det enda vettiga vi gjorde var att fara ut med monstet till firman så hon fick springa av sig lite.. där träffade hon ju bamse å dom busade på som bara den.. vilket gav resultatet att våran lilla hund inte var vit längre utan grådammig med lite olja i pälsen.. skitsnygg.. så matte å husse har tvättat å torkat sött liten vovve på söndagkväll.. sen la hon sig å sova vid husse i soffan.. =)

Efter alla filmer å serier så var det bara att gå å knoppa eftersom kl ringde så fint 04.00 idag jag var ganska trött å d var kallt ute.. vilket gjorde det mindre trevligt å kliva ut.. biljäveln var svinkall så jag har tyvärr struntat i miljön i morse å haft bilen på tomgång i ca 10 min innan jag ens tänkte tanken på att kliva in i den.. ja d har hänt nåt med min motorvärmare.. kontakten går inte att tryckas in i stolpen, så jag har felanmält det.. förhoppningsvis så är det fixat tills senare idag.

Ska ta en lunchdate med lilleskutt idag efter jobbet.. ska kolla med karamellen om hon vill följa med hon oxå...
Sen imorgon så blir det jobb, jobb  å lit mera jobb.. men jag får slita några timmar med karmellen så d är nåt att se fram emot...

nä nu har jag tuggat på nog länge här..
Karamellen » 2008-12-22 | 23:54:55

Dito ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!