så kul med snö...

NOT!!!!  Ja 15 cm minst av den förbannades snön har rasat ner inatt... att gå ut med hunden på morgonen är som ett enormt träningspass.. Jag hatar å plumsa...

Sen när man går ut för andra gången för att åka till jobbet så ser manprojekt skotta fram bil... vet att den är där under all snö...  Å jag ids inte ens börja å förklara hur vägarna ser ut...

Det jag kan trösta mig lite åt att d är just snäppet värre nere i söder för dom har nog full kaos.. d kom ju snö i år igen.

Sitter å har nedräkning till d är dags å få äta julmat.. =)
Först i helgen å sen även nästa helg. =)

Det jobbiga med allt är ju samma dilemma som man jämt har som tjej... vad ska jag ha på mig???

Men d brukar lösa sig i sista stund..

Nej ska göra lite nytta..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!