Lördag....

En skön lördag i ledighetens tecken...

Har varit å städat min bil så den ser inte längre ut som en rullande soptipp... den luktar gott oxå.. =)

Sen har jag busat lite med monstret å druckit kaffe med pappsen...

Tänkte fluffa ut på wow en sväng å plocka lite blommor.. =)

Jobbade några timmar igår sen på kvällen var jag över till svågerå svägerska.. =)
Passade på att massera hennes ömma fötter lite så hon höll nästan på att somna.. så nu har jag gjort veckans goda gärning. =) 
Blev surrande länge där.. vi hann med julte, glögg och alkoholfri örtöl... Den var faktiskt väldigt god.
Så bra när man kan njuta av ölsmaken å fortfarande vara nykter.. =)

Nä nu tog skrivlusten slut..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!