ledig fredag..

Ja, var ju som ledig idag... självklart så slår vi upp ögonen redan 07:50... tada... dags å vakna nu...
Morrade lite för mig själv.. sen klev jag upp.. gjorde lite fika å gick ut med trassla.

Å såg genast att kung bore bytt ut kyla mot snö.. d tydligen det ena lr det andra som gäller i vinter.

Fluffa in å bytt kläder sen kände jag att det luktade nykokat kaffe från gammeljobbet så jag tog trassla ut i bilen for upp till rusu å drack gott kaffe...
Hon såg lite förvånad ut när vi dök upp... Där surrade vi lite skit å så passade jag på att putsa lite överallt på valfria saker när jag ändå var där.. måste ju hjälp min lilla rusu för d är hon mot världen vissa gånger...

Nå efter några koppar kaffe styrde vi kosa tll lilleskutt å kolla när hon hade lunch så vi kunde dejta..
Men sådan god självkännedom som jag har så visste jag att om jag åker hem å väntar på dejten så kommer jag att förslappas i soffan å sen inte idas så jag for förbi kära kusin å drack kaffe å åt så himla goda lussebullar..

Hon har verkligen en talang för att baka kära kusen....
Trassla underhöll hennes söta son så gott hom kunde å han skratta frisk.. =)

Sen blev d lunchdateå lite mer fluff på stan... nu är jag äntligen hemma å väntar på att min älskling ska komma hem å ge mig lite kärlek...

Blir nog väldigt lugnt ikväll jobbar imorgon och sen är det julfest som gäller.. kul kul..

nu ska jag slappa...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!