Julen är över...

Så nu är det ett helt år kvar till nästa gång.. =)

Julen var lugn å skön.. var hemma med familjen å njöt.
Juldagen så blev det lite fest med tjejerna på hemmaplan.. å dagen efter så slöades det hela dagen....

Snäll hade jag varit i år oxå.. fick julklappar så =) Karamellen skämde bort mig som vanligt tusen tack pigan =)

Idag har jag varit på dop å samtdigt lite släkt träff med kusarna från söder.. det är inte så ofta vi kan träffas så ibland är det riktigt kul... Lellebus var rund å go om magen så nu är det bara att vänta till slutet av april när babyn kommer =)

Blir å åka ner i slutet av april för då är det 40 års fest å bröllop..  ska bli kul å komma "hem" en liten sväng å säga hej åt alla.. samtidigt passa på å träffa mitt gudbarn Maddis där nere det börjar bli ett tag sen.. har bara surrat i telefon med henne dom senaste åren.. =)

nej nu ska jag fluffa iväg på bio..

en stor kram till cc tänker på dig....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!